Debakl Thompsonovih oponenata: Više WC-a na hipodromu nego potpisa za zabranu koncerta

031portal | 25.06.25 23:27
Debakl Thompsonovih oponenata: Više WC-a na hipodromu nego potpisa za zabranu koncerta
Foto: screenshot

Pupovčeve Novosti očigledno su ozbiljno uzdrmane smanjenjem brda novaca koje su dobivale iz proračuna mrske im Republike Hrvatske, nekada su u svojoj zločestoći znali biti originalni i zanimljivi, danas se – blamiraju. Blamaža i debakl su najbolji opis za ono što su Novosti i njihova kvazi novinarka Nataša Škaričić doživjeli posljednjih dana.

Spomenuta “novinarka”, a zapravo aktivistica SDSS-a, pokrenula je online peticiju za zabranu koncerta Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom hipodromu.

Ne pristajemo na to da se zdravlje i sigurnost građana Zagreba podređuju koncertu Marka Perkovića Thompsona. Ministarstvo zdravstva od bolnica traži da oslobode 20 posto kreveta zbog koncerta. Zagrebačke bolnice moraju otpuštati pacijente da bi napravile mjesta za moguće ozlijeđene s koncerta. Zatvaraju se ceste, remeti promet i svakodnevica tisućama građana. Tko će odgovarati za ugrožavanje života pacijenata kojima će biti otežan ili onemogućen pristup ambulantama? Tko preuzima odgovornost ako bolesnik s pogoršanjem kronične bolesti ostane bez kreveta? Zašto koncert postaje važniji od zdravlja, sigurnosti i temeljnih prava građana? – “pojasnila” je Škaričićka, a nakon punih pet dana njena peticija dogurala je do “impresivnih” 2493 potpisa onih koji se zalažu za zabranu koncerta. 

U startu je to pucanj u prazno Novosti i njihove vedete, no prava blamaža postaje kad iznesemo samo jednu organizacijsku brojku. Thompson i njegov tim su prikupili više – WC-a! Organizator najvećeg koncerta u povijesti na hipodromu je osigurao 2500 mobilnih WC-a!

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.